Civciv_geliyor1 ben 39+6 tıyım canım en son geçen hafta cuma gittim 39+0 ken baktı herşeyi normal dedi suyu felan gelişimi bendede hiç birşey yok ne kanama ne su gelmesi ne sancı artık bu hafta gelmesi lazım dedi eğer gelmezse dedi pazartesi sabah 7 de yatışını yapalım suni sancı verelim dedi bol bol yürüyüş hurma ve adaçayı iç dedi yapıyorum ama şuan hiç birşey yok büyük ihtimalle suni sancıyı alıcam bu gidişle 🤦♀️😂 bakalım hayırlısıyla