Kızlar bana doktorum bebekte kalp deliği olduğunu ama yanılma payının yüksek olduğunu söyledi ve delik minicik araştırdığımda zaten bebeklerin çoğunda olabilen birşeymiş o şekilde doğsa bile doğduktan sonra kapanabilirmiş ama ben detay bilmediğim için çok ağladım yaşayan var mı aranızda şimdiden teşekkür ederim 🌸