Selam canlar.. 🙋🏼♀️3. Gebeliğimin sonuna gelmiş bulunuyorum😇 Belinayımın ve Emirimin kardeşleri benim minik kuşum Beyzam Allah izin verirse yarın⌛ bizimle olacak.. Dualarınızı eksik etmeyin..🤲 Benim gibi son günü ya da son günleri olan var mı? Çok heycanlı değil mi ?? 🥰🥰