Mineferah ben bahar hanıma gittim bir kere muayene oldum gayet Güler yüzlüydü fakat kontrol muayenesi olmak İçin randevu almak istedim bir hafta sonra ya tatile gitmiş insan bi söyler tatile gideceğini hala da tatilde bende güvenip daha gitmedim doğal olarak Şeyma hanım var herkes onu övüyor ona da randevu almak ölüm taa 10 gün sonraya veriyorlar her aradığımda dolu🤷🏻♀️ Bende gitmiyorum oraya o yüzden 37+1 olduk birde kendi doktoruma gidiyorum sırf orada Doğum uygun diye salaklık edip kendi doktorumu bırakacaktım az kala