Esra3890 Bnde çok zor alıyorum MHRS den talep açtım doktoruma bildirim geliyo randevu olduğunda o şekilde alabildim bazen oda olmuyor doktorun olduğu gün sabah erken kapısına gidip rica ediyorum sıra alamadım diye kaşeli kağıt veriyor o şekilde girebiliyorum