Ben aslında çekinmiyorum rahatım o konuda ama 14 saat normal doğum sancısı çektim sonra sezeryana alındım ve acildeki doktor alttan muayene sırasında çok canım acıdı ve sürekli açılmam varmı diye baktılar. Bende fobi oluştu çok korkuyorum. Alttan yapsa açıklığa baktıkları gibi acıyor mu acaba.