zynpada Halime04 hareket dediğimiz şey böyle seğirme gibi bişeymiş. Ben de doktora sorunca öğrendim 😬 ben de gaz hareketi falan diye düşünüyordum.
Bebek9 zynpada ya o bende de cok oluyo. karnıma bakıyorum bildigin kap atar gibi sürekli kımıldıyo karnım sizin ki erkek mi canım biz 16 haftadayîz
zynpada Bebek9 erkek :) ben dediğim gibi epey bi süre gaz hareketi seğirme falan sandım. Bilmemek kötü bişey 😂 doktor tarif edince anladım bebeğin hareketi olduğunu
Momof2child Benim ilk hamilelik 17haftada hissettim)simdi ikiniye hamileyim erkek bebek bu bilmiyorum cinsiyete gore fark ediyorumi
Kelebekmadam elfmoom evet benim ilk gebelik erkek bebek ve 18 de net net hissettirdi :) kalp atar gibiydi şimdi 21 tekmesinide dün hissettim :)
Mom3834 elfmoom bence hurafe :) bebeğin boyu uzun olup anne de yag tabakası azsa cabuk hissediliyor cinsiyet farketmeksizin.. Ben cok 16 sonralarında 17 de seyirmeleri hissettim şimdi el ayak çıkartıyor 🙈 halbuki daha cok erken ama bebek uzun
Bsra_bhsi 13+1 benim de daha körpe minik sercem bende merakla bekliyorum açıkçası ne zaman hissederim diye cinsiyetini falan merak edip duruyorum 🥰🥰❤️
elfmoom Kelebekmadam şaka yapıyorsuunn 🤭😍 içime doğdu demekki paşa yazacaktım hatta nedense içimden Yiğit geçti🤭
Cnsymn Halime04 çok yakındır dokunma gibi hislerle başlar. Ve şuan benim yaşadığım gibi büyük hareketlenme ve siclamalara döner 😁