Symchn Selam kızlar 5-6-7 haftalık olanlar varmı aramızda. Ben 6+5im ama zaman hiç geçmiyor sizde geçiyor mu? Sabahları midem bulanıyor ama atamıyorum tiksiniyorum sürekli yatıyorum durum vahim bende ya sizde ?
Esn Symchn ben 6+6daym 2 haftadır mide bulantısı baş dönmesi herşeyi fazla fazla yaşıyorum elim kolum kalkmıyor işleri eşim yapıyor herşey kokuyor yemeğimi zor yapıyorum dün sabah kustum ilk defa biraz rahatladım🤭
yesillimonn Symchn bende 8 haftalik oldum canımm 6 haftalıkken başladı bulantilarim herşeyden tiksinmelerim halada devam ediyo evimdem eşimden bile tiksiniyorum inşallah biran önce düzeliriz😥
lutfiyeozkan Symchn al bende de o kadar canım çok fenayım mutfağa giremiyorum eşim sürekli kahvaltı yemek zorunda kalıyo çok kötü bişey Allah yardımcımız olsun 🤲
svmeybgl Symchn bende ilk zamanlar öyleydim bulantılar 13. Haftada geçti . Şu an 14+4 üm ilk zamanlara göre çok iyiyim . Baş dönmeler, sürekli uyuma hali , bulantı ve enerji düşüklüğü geçti 💞💞
YeimYaarGkmen Merhaba canım bende tam 5 haftalığım ama mide bulantıaı olmuyor bende simdilik iyiyiz ve evet zaman geçmek bilmiyor:)
Minikcivciv Yanlız degılmısım 🙆🏻♀️ Bende 7 haftalık hamıleyım sabah ve gece bulantılarım cok su bıle kokuyor bana hersey kokuyor ve agzımda sureklı bı acımsı tat var canım hıc bısey ıstemiyor😒
DuyguErgl Merhaba bende cok taze hamiş 4+2 ile başlıyoruz hemen sorunsuz 20 Haftalara gelmek istiyorum 3 ay önce düşük yaptığım icin cok korkuyorum 😯 Rabbim hepimizin gönlünde ki duaları kabul etsin insallah 🙏
Meltemk 5+5 haftalık ama mide bulantısı hiç yok sadece ara sıra adet sancısı gibi ağrılarım oluyor .😊