33+3 hiç aşermedim sadece arada bişeyleri canım çekti ki hamilelik öncesiyle derecesi aynıydı. Zaten bir çok kültürde aşermek diye birşey de yok. Ben aşermeyi hormonların bir oyunu olduğunu ve hamileliğin duygusallığıyla birleşince yüksek bi sahip olma krizi gibi görüyorum. Hamdolsun herşeyimiz var herşeye ulaşabiliyoruz e böyle olunca da krize girmiyor insan.