246810 Hanımlar merhaba.gebelikte deposilin vurduran var mı .bebek için zararlı olacak diye çok korkuyorum içim hiç rahat değil 😑en son dün vuruldu ve şu an vurulan bölge şişmiş baya.once de iki kere vurdurmştum iğne yerinde hafif bı sertlik oluyordu ama şu an dışarıdan bakıldığında bile sertlik belli
Twinsss 246810 merhaba, neden vuruluyordunuz? Kalp ile ilgili bir sıkıntınız mı var? Deposilin çok ağır bir iğne, antibiyotikten kat kat ağır. Doktorunuzun bilgisi var mı, eğer yok ise bence hemen bir doktora görünün.
246810 Twinsss Kadın doğum doktoru verdi iltihaplı romatizma olduğunu söyledi kalbi çok etkilenmiş .üç kere vuruldum recetemi de kadın doğum veriyor .romatoloji ye yönlendirdi bu hafta henüz randevu bulup gidemedim
Suzanne Vücudunuzun deposiline alerji göstermediğine emin misiniz, normalde deposilin en ağır ilaçlardan olduğu için önce kolda test edilir alerji yapıyor mu diye
246810 Suzanne Kolumda test hiç yapılmadi.iki kere özelde vuruldum .bu sefer devlette .üç seferdir hastanenin çevresinde bı müddet beklememi söylediler .ilk ikisinde bı kaç gün bacak ağrısı yaşadım norml olduğunu söylemişlerdi bu seferki bacağımın üzerine basabiliyorm fakat vurulan noktada şişlik oluşmuş