Ilhan_h41 yeni doğan bebeklerde 10 güne kadar kala yapmaması normalll… endişe edecek bi durum yok 😊🌸 aç olsa ciyak ciyak ağlar
aç olsa sarılık olur. Kiraz kadar midesi var onun belki daha küçük kiram kadar mideyi doyuramayacağını zannetme doyar. Kendini strese sokup iyice sütünden olma baktın doymuyor ağız kenarından dediğim gibi gönder damla damla mamayı 10 damla bile yeter bizim gibi midesi yok ki çocuğun