Prensannesi38 Kizlar gece oğlum uykudan kalkıp aniden kustu 3 4 defa iştahsız ve daha yenide ishal olmuş ortada bı hastalik olunca korkmaya başladım Allah korusun ama aklıma covid geldi hastaneye götürmeli miyim çocuğunda bu belirtilerle başlayan var miii ?
bsra46 Prensannesi38 korona değil ama norovirusmuydu adi bir hastalık var kızımda geçirdi salgın var demişti doktor kusma ishal çok az da ateş oldu ama baya sürdü 1 hafta falan sizde bir doktora gidin
sessiz_oyuncu Prensannesi38 bnm kızımda böyle kalın bağırsak enfeksiyonu geçirdi. Doktora götürün. Korkmayın. Çok geçmiş olsun.
balbocegim27 Prensannesi38 bebişim nero virüs mü ne diye salgın var bende yakaladım test falan aldılar negatifim ama ishalden bulantidan öldüm
Bebegimicin1 Prensannesi38 ateşi varma korma canım nora virüsü var simdide çocuklarda salgın benim oğlumda oldu 21 aylık oğlum aniden kusma isal 1 hafta devam etti acildeki de polinikteki hastalarda hep bu şikayetten geliyodu hastaneye hazır su kullan yedirdiklerine dikkat et hazır bişey yedirmemeye çalış bu isal kusma salgını bulundugun ortamdanda bulaşıyomuş baska bi çocuk kustu yada tuvaleti kullamdı arkasındam sen yada naşka biri girdi o ortamda bulundu hemen bulaşıyormuş sabah oğlum öyle hasta oldu gecesine ben olmuştum serum talıldıktan spnra ben düzelmiştim ama oğlum 1 hafta çekti sende çekme çocugada çektirme git hastneye serum iyi kötü toparlıyo biraz