teletabi bebisim-_00 komşum var oda hamile korona oldu evdeydi hep sadece bir ara kötü olmuş sanırım ambulans alıp götürmüştü geri geldi ondan sonra hala evde
Mavi34 bebisim-_00 ilk burun tıkanıklığı hafif boğaz da kuruluk ağrı ve baş ağrısı 3 gün sonra belirtiler ağırlaştı şiddetli grip üşütme haline gecti
Sevilss Bende evde geçirdim 4 aylıkken oldum kötü bir şey olmadıkça evde geçiriyorsun ilaç kullanamıyoruz zaten. Bol su iç meyve ye limonlu su falan iç özellikle