busrahnm-95 rahim büyüdüğü için mide yukarı çıkıyor artık. Bu yanmayı genelde saça bağlarlar ama değil😊 bende bu ara çok fenayım, 25+2yiz. Gece 2 yastıkla yatmazsam acayip yanıyorum. Halbuki biseyde yiyemiyorım aç aç geziyorum. Doktoruma sorup gaviscona başlamak istiyorum. Sende bi sor canım belki izin verirler kullanmamıza.