Nurss34 kan ver canim ilk is.. kanida 3 kez veriyosun pztf ciksa bile, duzenli artis var mi diye 2 gunde bi kan verceksin.. sonrasinda dr a git, folikasit kullanmiyorsan hemen basla. Ve ilk 3 ay cok dikkatli ol dusuk tehlikesi oluyor riskli donem bu yuzden de agir kaldirma kendini yorma bol bol dinlen uyu iliskiyi kimi dr sorun olmasa bile yasskliyor riskli donem oldugu icin o yuzden o konuda da dikkatli olmani tavsiye ederim onlem amacli