busra_2332 Göğüs uçlarım kanamaya başladı çatladığı için. Doktorum bu kremi önerdi 4-5 gündür kullanmaya başladım. Daha öncesinde kullananlar var mı? İşe yarıyor mu? Bazı kremler kullanılsa bile çatlama yapıyormuş korkuyorum bu da öyle işe yaramaz diye.
dino34 busra_2332 o kremi kullanmadım ama nemlendirmek için illa çatlamayı beklemeyin yaralarınız geçse bile kremi sürmeye devam edin yine. Her zaman yumuşak tutmak gerekiyor ben ilk günden beri mustela kullanıyorum 3lü setin içinde göğüsucu kremi de var memnunum. 5. Ayımızdayız karın ve göğsümü hep yağlıyorum kremliyorum 💛https://ty.gl/e6z62g0sya buradakilere bakabilirsin