kedivebebekannesi5555 benim de 3 kedim var, üstelik 2si uzun tüylü. Düzenli tarama konusuna katılıyorum, ama özellikle furminatör işe yarıyor. Eldiven şeklindeki taraklar pek bir işe yaramıyor, tüyleri yüzeysel alıyor.
Bir de ben henüz almadım ama kullanan arkadaşlarımın çok rahat ettiğini gördüm; robot süpürge. En azından sizin ev süpürme yükünüzü alır ve yerler hep temiz kalır. Bir de bant dediğiniz rulo şeklinde mi bilmiyorum ama biz kıyafetlere tüy toplama rulosu kullanıyoruz. Ama kıyafetler, çarşaflar vs için de çözüm çamaşır kurutma makinesi. Kurutma sırasında kıl tüy toz ne varsa topluyor. Bunlar hep masraf ama kedilerden ayrılacağıma masrafı göze alıyorum doğrusu.
Ayrıca mevsim geçişlerinde çok fazla tüy döküyorlar, veterinerimizden vetoskin adında bir vitamin alıyoruz, günlük olarak onu veriyoruz.
Tuvaletleri her gün temizlemenize rağmen çok kokuyorsa bu kesinlikle mamayla alakalı. Onu da bir gözden geçirin derim.