Rabrabrab1 ya şükür ki sağlıkla kucağınıza almışsınız güle güle büyütün inşallah bilmiyorum kinaye mi yaptınız ama bu güzel bir doğum hikayesi değil ve ben normal doğum yapacak olsam inanın ki korkardım 20 dikiş, tuvalet olayı, normal olmasına rağmen 1 haftada toparlanma..