5 günlük bebeğim var normal dogum yaptım ama 5 tane dikişim var aşırı yanma ağrı ve acı veriyor dr günde 2 tane dikloron vurdurabilirsin dedi ama yeterli olmuyor 3 cü ye ihtiyaç duyuyorum agrıdan acıdan aglıyorum resmen otur kalk herşey eziyet oluyor iğnenin etkisi geçince 3 cü de süte geçer diyorlar napcamı şaşırmış durumdayım çok üzülüyorum çok