Hamidem doktora söylediniz mi ? Kolestaz veya pupp olmasında. Normalde çatlaklar oluşunca kaşıntı yapar veya karaciğer değerleri yükselince ılık duş alın kaşınan yerleri keselemeyin bu bölgeyi dahada tahriş ediyo su sıcak olmasın. Birde kaşınan yerlere bepanthol krem sürebilirsniz. Çok aşırı kaşıntı tutarsa o bölgelere buz küpünü gezdirip dindirebilirsiniz ben hep öyle yaptım . Sinir uçları uyuşuyo öyle. Kaşımamaya çalışmakta faydar var çünkü dahada yayılıyo birde hergün mutlaka maden suyu içiyorum çok iyi geliyor. Beslenmenize dikkat edin kızartma veya yağlı şeylerden kaçının çok su içip vücudu içtende nemlendirmek gerek. Temiz hava almak ve naylon şeyler hiç giymemek hep pamuklu ben bu yazdıklarımı uyguladm şükür şu an yok kaşıntı ama bi aralar heryerim kaşıntıdan yara olmuştu