Geçen hafta aynı durumu yaşadım doktorum izinde olduğu için mecburen acile gittim çok şükür bir şey çıkmadı. Daha sonra doktorum geldi kontrole gittim artık bebeğin hareketlerinde azalma olursa muhakkak gel dedi. Günde en az 10-12 kere hareketlerini hissetmen lazım. Hissetmiyorsan sabah doktora git mutlaka.