Melegim34 ben panikatak için 10 yıldan fazla tedavi gördüm. İlaç kullandım. İlaç kullanırken hamile kalmayı doktor tabıkı önermiyo. Hamile kalırsanda ilk 3 ay kullanamazsın demişti. İlaç kullanırken kalınan hamileliklerde bebeklerde oluşan ciddi riskler varmış. Nacizhane tavsiyem önce tedavinizi tamamlayın, daha sonra bebek sahibi olun. Ben doktor kontrolunde bıraktım ilaç kullanmayı. Kendi kendinize denememenizi tavsiye ederim. Herseyde oldugu gibi orda da izlenmesi gereken bir yol var. Ha geçtimi hiç uğramıyo mu derseniz. Hamilelikten önce iyiydim, şuan 5. Ayım bitti değişen hormonlarla beraber kendini hissettiriyo. Ama nefes egzersizleri falan idare ediyorum. Yaşayan biri olarak gönülden tez zamanda şifa diliyorum. Ne kadar zor oldugu aşikar