5 yıldır bel fıtığım var geçmedi bir türlü şimdi de 33 haftalık hamileyim karnım büyüdükçe bel ağrım dayanılmaz oldu dün biraz konserve yapayım dedim Gece acile zor attım kendimi yürüyemiyorum üstüne bir de çatı kemiğim(paçamın arasındaki kemik) de çok şiddetli ağrıyor tek başıma yürüyemiyorum dünden beri felç gibiyim tuvalete birileri olmadan gidemiyorum doktora gittim parol serum yaptı gönderdi ne yapacağımı şaştım 7 haftam var doğuma daha bebeğin odası ev temizliği hastane çantası derken bir sürü işim var ayağa kalkmak zorundayım annem de hasta bir kadın ablam kız kardeşim de yok annem yardımcı olmak istiyor ama onun da omuriliği eğriliği var yani napacağımı şaştım o kadar arkadaşım var ama dar günümde hepsi ya çalışıyor ya müsait değil. Hem ağrılarımdan hem sıkıntıdan ağlıyorum ve daha çok yıpratıyor inşallah Doğumdan sonra fıtığım iyi olur 7 hafta sonra rahat etmenin hayalini kuruyorum rabbim evladımı sağlıkla kucağımada verirse başka bişey istemiyorum allahtan 🙏🏻