Ozlemsiii34 Hanımlar iyi geceler 28+4 günlük gebeyim, bugün yaklaşık 1 saattir aralıklı kasık ağrısı çekiyorum adet ağrısından daha şiddetli ama sürekliliği yok. Bebeğim hareket ediyor ve bu ağrı daha şiddetleniyor. Acile gitmeli miyim sizce çok tedirgin oldum
hemsireanne34 Ozlemsiii34 Genellikle, çok doğal bir durum Endişelenecek bir şey yoktur. Ancak bazen şiddetli kasık ağrısının nedeni; dış gebelik – idrar yolu enfeksiyonu veya preeklampsi olabilir. Bu nedenle gebelikte kasık ağrıları özellikle de şiddetli ağrılar için hekime danışmak gerekir🌸
anapanda12 Ozlemsiii34 doktorunla iletişime geçebilirsen çok daha iyi olur yoksa bi acile görün bemce
Ozlemsiii34 anapanda12 sadece bıgün başıma geldi ve hep soluma uyuyorum sol tarafta hareket halinde hareket ettikçe ağrı vuruyor
Ebru07 Canım bende 28 2 yok bende de çok kasik ağrısı oluyor karnım acuyor bir taraftan diğer tarafa dönerken doktora dedim bebekle ilgili bir durum yok dedi idrar tahlili yaptım enfeksiyon çıktı seninde olabilir belki ama emin de değilim bir doktoruna ya istersen yada imkanın varsa çik git acile insan korkuyor evladımız sonuçta göz göre el kol bağlı bekleyemiyor