Mihriban34 Bende tam 42 kilo ile hamile kaldım :) kilomla ilgili hamilelikte hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür:) ilk iki buçuk ay çok tansiyon dusuklugum vardı ama kiloyla alakalı değildi bakarken de vardı doktor da kiloyla alakalı olmadığını söyledi:) en son 20 haftalıkken tartildigimda 52 kiloydum 20 haftada 10 kilo almıştım zamanla sende alırsın bence :) şu an 29+5 haftalığız 60 a yakın olmuşumdur muhtemelen senin de için rahat olsun ,:)