Bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyorum. Sabahtan beri ağlıyorum. Holter takıldı bugün, öncesinde ekg, gayet iyiydi tansiyon da 11 di. Kardiyoloji doktoru muayene etti, kendi doktoruma her gittiğimde tansiyonumun genellikle 13 14 lerde olup dinlenince düştüğünü en son 16 iken tekrar 14 e düştüğünü söyledim. Karnım haftama göre çok daha büyük benim bu yüzden nefes almam vs zorlaştı haliyle maske, merdiven çıkma heyecan vs diye o kadar yüksek çıktı anlık belki bilemiyorum. 😔 25 haftalık hamileyim şu an, bunun benim haftama göre çok yüksek olduğunu hamilelerde tansiyonun 9-10 arasında seyretmesinin beklendiğini söyledi. Ne demek olduğunu biliyorum şu an yüksek tansiyonun nasıl riskler getireceğini de. Bu yüzden aşırı korku ve üzüntü içindeyim. Değişik bir holter üzerimdeki, tansiyon bandı var kolumda ve bakıyorum tansiyonum en yüksek 11-13 lerde en düşük 9, sadece bir kaç kez aşırı stres yaşadım gün içinde o ara 14 15 16 oldu yine sonra düzeldi. Ayrıyeten anksiyete bozukluğum var. Her doktora gittiğimde aşırı heyecan ve panik yaşıyorum tansiyonumun bununla, stresle yorgunluk uykusuzlukla ilgili olduğunu düşünüyorum yani aksine asla inanmak istemiyorum. Ve 1 hafta önceki idrar tahlilim de tertemizdi. Eğer protein kaçağı var ise bu 1 hafta öncesine kadar bir şey yokken 1 hafta içinde aniden oluşup ortaya çıkabilen bir şey midir? Protein kaçağı olduğunda tansiyon hep yüksek mi olur yoksa böyle benimki gibi değişir mi? Her şey yolundaydı halbuki bende bebeğim de gayet sağlıklıydık.
Benim bebeğim daha küçücük 😔 ona bir şey olacak diye aklım çıkıyor. Önümüzdeki bir kaç günde sanıyorum ne olduğu belli olacak, bebeğim için dua eder misiniz rica etsem ona bir şey olmasın. 😔🙏🏻