[silindi] kas sıkışmam vardı belimde, çok ileri düzeyde olmayan, simdi yine o zamanlarda ki gibi ağriyor belim, bacağıma da sirayet ediyor.. Eşim de biraz evhamlandı, fıtığa falan mı dönüştü orası diye, ilk doktoruma gittiğimde söyleyeceğim artık bakalım, inşallah o şekilde değildir, ben de daha çok hamileliğe yoruyorum..