Nrsn28 Allah nasip ederse sabah doğuma gideceğim kızlar dua edin olur mu, kimlerin kavuşmaya kaç günü kaldı bakalım? Rabbim hepimize sağ salim doğum yapmayı nasip etsin. İsteyen herkese versin🤲🏻🥰❣️
Ayseee4238 Nrsn28 Allah’ım hayırlısıyla sağlıkla ikinizide kurtarsın ins 🤲 şimdiden hayırlı uğurlu olsun bizimde 13 günümüz var darisi bize ins🤗
Canss35 Nrsn28 4 gun kaldı nasipse canım oda gelirse :) hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza bebislerimizi
Nrsn28 Canss35 amin İnsaAllah 🥰 benimde normalde 7 günüm kaldı ama suyumuz biraz az bugün tam 39 haftayiz
Hamidem Masallah darısı bana az kalmiş size benım suan 32+5 normal doğum uygulamaya göre 51 gun kaldi ama kizim ne zaman gelır tam Emın degılım
Fulya01 sedanur4004 kac haftaliksiniz erkek mi kız mı aynı zamana denk geliyor ben yarın gün almaya gidecem