Selam kizlar Allaha binlerce sukur dogumumu yaptim. Pazartesi nişanım gelmisti. Sali doktora gitmistim 1 cm aciklik vardi . Gecesinede sancilarim basladi evde cektim ben sancimi. Dayandigim yere kadar. Takip ettim surekli degisiyordu en son aksam 3 dkya bir dustu ve siddeti artmisti. Hazirlandim hastaneye geldim bide ne deseler sevinirsiniz tam açıklik. Saka yapiyorsun degilmi dedim ebeye hayir dedi . En korktugum seydi onca acidan sonra acilma az demeleri. 9. 15 te hastaneye geldim. 11. 15 te dogum yaptim. Kolay miydi derseniz vallahi kolay degildi dogumun hicbir turlusu kolay olamaz ben ıkınmada cok zorlandim. Ama nihayet oda sonunda oldu. Ilk gebeligimdi. 38+3 te dogdu benim karaoğlanım. Belki cok konustum helal edin hakkinizi. Hepinize kolay dogumlar diliyorum olmayanlarida Allahim bu duygudan mahrum birakmasin.