Nurgulvrl_ Ozgrrr tansiyonunuzu birkaç gün takip edin derim yükseliyosa ondan olabilir. Eğer problem yoksa gebelikte baş ağrısı olabiliyo kendinizi korkutmadan muayenenizde doktorunuza bildirin derim.