22 haftalığım. 1- 2 haftadan beri akıntı diye düşündüğüm ama bugün daha fazla olarak gelen Bi Sıvı söz konusu.. Çok fazla değil ama ara ara geliyordu. Bugün bi tatlı kaşığı kadar gelmiş Bi iki kere oldu.. Şeffaf su gibi kilodu ıslatıyor. Bu amniyon sıvısı olabilir mi?