Kızlar ya benim neredeyse 1 ay önce kadar vajina enfeksiyonum olmuştu kaşınıyodu deliği acıyodu sanki doktor fitil vermişti geçmişti. Şimdi yine öyle olmaya başladı afedersiniz deliği acıyo kaşınıyo bide akıntım yeşile dönük gibi biraz. Bu böyle sürekli tekrarlıyo mu ya aranızda başına gelen var mı