YuvarlanamayanPandaa Aysegul2210 evet sezeryan doktor 2-4 ekim arası alacam dedi ama kendi bile karar veremiyor ne zaman alacagına 😂😂😂
Aysegul2210 Aysemuhammet Valla öyle ya her gece konuşuyorum oğluşum hayırlısıyla sağlıkla gel bu gece diye birden sancılar geliyor ama gelmeye niyetti Yok 😂
Aysegul2210 Aysemuhammet 37 hafta da sancı çıktı ama açılma falan yok denildi bu gün de kontrol olduk nts normal denildi Altan muane yapmadı yalancı sancılar var sanırım çoğunlukla