Cansusuem Kızlar çok fazla stresli bir günün ardından uzun bir yürüyüş yaptım. Üzüntüm hala geçmedi. Ama vajinamın tam başlangıç yerinde iğne batması gibi acı var. Bebeğim hareketli şu an. Ama yürürken çok canım acıyor ilk defa. Neden olur sizce
Mrymonek Cansusuem benim 29.haftadan beri var bebeğim şuan dönmüş pozisyonda ve bugünde doktora sordum yerleşiyor dedi normalmis. Şuan 37deyim 😊
Feslegenlidusler Benim de olmuştu 36. Haftada doktor normal demişti sadece orda ağrı varsa bebek yerlesmeye basliyo o yüzden olur demişti ama yinede doktoruna sor mutlaka.
Zeyyyn Cansusuem 35+6 dayım Bi kaç gündür ani den ağrı giriyor muhtemelen kanala giriyor onun ağrısı 36da girmeye başlar yazıyor cuma günü bakalım kontrolum var inşallah öyledir yani