Konya’da olan 15 temmuza giden arkadaşlar ben bir aydır her gün gece 12 de ve ikindin 16 da girip bakıyorum hiç 15 temmuza randevu açılmıyor 33. Haftadayim 26 dan sonra hiç gidemedim ne yapmalıyım randevusuz gitsem bakarlar mi nasıl yapıyorsunuz bilgisi olan ?