nazzzzzzz kızlarr süt yerine çikolatalı süt iciyorum zararlı deyil demi oda süt yerine geçiyor mu katkı maddeleri var ya
Merveennur nazzzzzzz bende hep çikolatalı içtim canım sade içemiyordum bir zaraarını görmedim 39.haftaya girdik bugün
Nazli_ayar nazzzzzzz ben arada çikolatali süt içiyorum arada birde süte tarçın koyuyorum. Sade içemiyorum sütü midem bulanıyor. Ve çikolatali süte gelene kadar bir sürü abur cubur yiyoruz arada birde olsa ,😂
Nureylaa nazzzzzzz çikolatalı sütü bilmiyorum ama sütten midem bulanmasin diye nesquik koyuyorum doktora sordum zarari olmaz koy demişti