Kizlar 2,5 sene dogum kontrol hapiyla korundum 7 aydir korunmuyorum ama olmuyor hapın etksii olablr mi yumrta tembelliği yapar demisti doktor kullammdn önce seneler once dinlemedim güvenli geldiği icin kullandim düzenli bi şekilde smdi endiselenmeye başladım artik