Barlascemom Sizce kactane zıbın alınmalı kisa kol, sıfir kol ,uzun kol Kasım başı gibi doğum yapıcam Allah izin verirse inşallah
Baharrk Barlascemom hepsinden azar azar almayı düşünüyorum ben ilk 3 ay çok çabuk büyüyorlarmış aslında tabi bebeğin gelişimine de bağlı her çocuk farklı☺️
ecebyrktr Barlascemom 0-3 ay , 3-6 ay gibi aylardan 6-7 şer tane olsa yeter takım olarak Zıbınlar 10 ar tane almıştım ben ilk oğlumda zaten vezi düzgünse çok pislenmiyor yakalık alın o zaman giysisife pislenmez tek altta alabilrisiniz ayrıca çünkü çiş geçti diyelim tğm takımı değiştirmeye gerek kalmıyor. Yani ben böyle almıştım öneri olsu. Eklemek isteyen varsa eklesin brlki başkalarının başka tecrübeleri vardır
ecebyrktr Barlascemom bende ekim 31 de foğum yapmıştım hepsi kısa kolluydu zaten evler petekli sıcacık. Yürüyüşe çıkartırdım ben aralık ocak aylarında çıkarırken uzun kollu zıbın giydirirdim
Aysebln Vallahi zıbın bol bol alın bence çünkü en çok ihtiyaç duyulan zıbın oluyor yeri geliyor günde 3 4 kez değiştirmek zorunda bile kalıyorsunuz ben hep fazla fazla almıştım şimdi kızımdan kalan 20 ye yakın zıbın var attiklarim hariç ☺️ ama tekrar alicam ☺️☺️ benim elim kolum olmuştu açıkçası
Mom3834 Barlascemom yenidogan kısa kollu 6 tane ince askılı 3 tane uzun kollu 3 tane aldım aynı şekilde 3 aylıkta aynı sayılarda aldım.. daha takımların icinden cıkanda var 3-4 tane. Zıbın bol alınması gerekem bir şeymiş:))