BurcuArslan yinede hastaneye hamile kilotlarından götürün ben sezeryan oldum hemşireler dikiş yerlerinin hava alması için dependi çok kullanma normal pede geç pamuklu yüksek bel iç çamaşırı giy depend hava aldırmıyor dediler o yüzden birkaç depend kullandıktan sonra normal pede geçtim kilotta koyun yani hastane çantanıza mutlaka