Bkmezc Ağrı olmuyo mu benim kasıklarimı çok ağrıtıyo bide kötü kokulu akıntım oluyo ordan biliyirum hep zaten 20. Haftalardan beri çekiyorum geçmiyor doktor da bugün gecmicek bu belli dedi antibiyotik kullaniyorum hastenede yattim ama gecmiyo doktor da normal dedi ama