Zeyze14 Arkadaşlar bugün durup dururken kulağım tıkandı. Balon şişirme, sakız çiğneme,esneme,yutkunma falan fayda etmedi. Çınlama yok ama içerden kendi sesimi bile bir tuhaf duyuyorum. Bu durumu yaşayan var mı ???
minikane21 Zeyze14 been genel olarak 1 aydır aralıklarla yaşıyorum bir süre sonra geçiyor. 25 haftaligiz
burcunlu Zeyze14 ah bende yasiyorum aynisini🙄 doktorum hamilelik hormonu yapabiliyor mutlaka kontrole git dedi bazi kisilerde ciddi boyuta gidebiliyormus, gittim kamerayla kulak zarina bakti basinc,isitme testi falan yaptilar. Basinc var dedi ama ilacda veremedi hamilelikten dolayi bol bol sakiz cigne dedi sinir bozucu bi sekilde acilip kapaniyor kendince…Bence sizde bi kontrole gidin Allah korusun sagirliga kadar giden durumlar olabiliyormus
Pati Zeyze14 benimde olmuştu ½ hafta içinde gecti.İnşallah seninde gecer.Bu sanırım hamilelerde oluyo.Sabır biraz uzme kendini
Zeyze14 Şu kaçacak bir durum da olmadı esasen çok enteresan ya ama acayip rahatsız edici bir durum az ses duymak duyduğunu gürültü gibi falan
minikane21 Zeyze14 görünebilirsin tabi bi damla veriyor kız kardeşime vermişti o açıyor kulağı. ama ben istemedim gitmek zaten olup geçiyor diye
Zeyze14 burcunlu evet cidden sinir bozuyor yarın da bekliycem geçmezse gideceğim çünkü sürekli yutkunuyorum,esnemeye çalışıyorum falan olmuyor. Size de geçmiş olsun .
burcunlu Zeyze14 tesekkur ederim sizede cok gecmis olsun alisilmiyorda, insanlarla konusmak istemiyor insan tikandiginda esneme yutkunma hicbisey fayda etmedi sakiz cignemekten cenem agriyor artik😂 ben bi 4 aydir cekiyorum umarim sizinki bari gecer.
burcunlu azraalya dogdu minnosum😇 malesef kulagim hala gecmedi arada kapanip aciliyor ilac verememisti dr hamilelikten dolayi tekrar gidicem emzirme donemi bitince surekli sakiz cigniyorum o birazcik aciyor