Kızlar mide bulantısı ishalden acile geldim nts ye bağladılar sancim cikti snra odaya aldılar tekrar nts yaptılar doktor dddi haftan kucuk küvezde kalmasın ne kadar durursa o kadar iyi sancıları normal dedi normal odaya aldılar şimdi bu arada 36+2 yıl 37 yle uyumluyum sezeryanim bebegim tersmis ama şimdi suic yemek ye uyu dinlen denildi böyle olup doguma alınan varmi