Asdfg1w345 Zeytin20 bende 11. Haftadayım 12 de belki öğrenirim diye umut ediyorum insan heyecanlanıyor merak ediyor 😁🙉 siz ne hissediyorsunuz
Zeytin20 Nurklc38 aminnn 🌸 ay kız geçiyor bi yanım erkek diyor. 33 aylık Oğlum var. Etrafım hep kız diyor ondan da etkilenmiş olabilirim 😂
Gorkem97 Nzr06 bende 11 haftaligim seviniyorum 1 ,2 haftaya ogrenirim belki diye sen niye ogrenemedin canim gostermediginden mi 😊
Zeytin20 Nzr06 maşallah biz 12 de öğreniyoruz oğlumda da öyle olmuştu. Sağlıkla gelsinler sizde yalında öğrenirsiniz 😍
Nzr06 Gorkem97 doktorum emin olamadı o yüzden öğrenemedik haftaya İnşallah öğrenirz bende çok merak ediyorum 😌
Zeytin20 Asdfg1w345 bem oğlumu 12 de öğrenmiştim. Doktorum bidaha ki randevuda hem cinsiyet hem tarama var dedi 😍 33 aylık oğlum var. Bi yanım kız diyor bi yanım erkek. Çevrem hep kız diyor ondan da etkilenmiş olabilirim 😂 siz ne hissediyorsunuz?
Serabndr Zeytin20 merhaba bende on ıkı haftalığım doktoruma sorduğumda henüz erken demıstı benım ıcın sız yazınca şaşırdım ınsallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız yavrunuzu
Zeytin20 Serabndr teşekkür ederim cümlemiz inşallah 🙏 benim doktorum 12 de söylüyor oğlumda da söylemişti. Geçen kontrolde hem tarama hem cinsiyete bakarız dedi 😇