Benimde tansiyon sıkıntısım çıktı 34 den sonra ama çok şükür protein kaçagım falan yok. Nst den sonra yüksek çıkıyo hastaneye alıp takip ediyolar okadar yüksek çıkmıyo şimdi evde kendim takip edip 3 hüne bir kontrole gidiyorum . 36 haftalık oldum doktor 37 de alıcam dedi bakalım. Hayırlısıyla inşallah kucagımıza alırız ☺️