Handeoz Belimde sagda ve solda fitigim var 31 hafta icerisindeyim artik yatarken yataktan kalkarken filan beni mafediyo. Okudugum cogu posttada bel fitigi olanlarin doktorlari normal dogum yaptirmamis acaba boyle bi durum yasayan var mi😬
bebisim-_00 Handeoz Bel fıtığım var sezeryan olcam ama fitiktan daha önemli sorunum için omuriligimde de kist sebebiyle.fitigi hiç konusmadik bile kist için sezeryan konuştuk
papatyaanneee Handeoz Benimde fıtığım var geçen hafta doktorumla konuştum fıtığın engel teşkil etmediğini söyledi.
Zehrayenianne Handeoz bende 32. Haftamdayım doruğum berbat şekilde azmış durumda tuvalete bile desteksiz gidemiyorum 8 hafta daha nasıl dayanacağım bilmiyorum ilk gebeliğim normal istiyorum inşallah normal olur çünkü bir kaç kişiden normal doğum sonrası fıtığının iyi olduğunu duydum seni de çok çok iyi anlıyorum rabbim yardımcın olsun 🙏🏻