Merakliduygusal Kızlar 29haftalık hamileyim,kızım olacak inşallah. Aşırı bi sivilcelenme yaşıyorum geçer diye umut ettikçe hergün daha fazla ve büyük acılı acılı sivilce cıkarıyorum. Ergenlik döneminde gibiyim. Böyle olan varmı?
58ee Merakliduygusal 9 haftalık olduk bizde malesef ergenliğimde görmediğim sivilceyi su son 1 haffadır görüyorum 😏
Merakliduygusal İlk haftalarda da çok oldu ama minik minik oldu geçti. Şimdi büyük dolu ve acılı acılı oluyor. Psikolojim bozuldu :()