Cansum1 Acaba ne zaman doğurucaz kızlar beni bir heyecan bastı korku heyecan karışık Allahım bir avazda kurtarsın hepimizi sıkıntısız bir şekilde :) Doğumu kolaylaştırmak için neler yapmalıyım kızlar ? Kız bebekler çok geç gelir mi acaba :)
Ciara93 Cansum1 perine masajı merdiven inip çıkmak squat yapmak Hurma yemek ahududu yaprağı çayı içmek kolaylaştırıyormuş ☺️ Son 10 gün benim de bakalım ne zaman gelecek :)
Alim Cansum1 hurma ye canım ben 4 tane hurma yedim geçen gün bizde 37 haftadayiz erkek bir bebis gelicek Allah'ın izniyle
Tezgelsenay Cansum1 bizde bugun tama 37 olduk kizimla 🤗 4 kasım adet tarihim benimde ama doğuma dair hic bir belirti ağrı sızı yok 😏
Elfdrnncm Bende bugun 37+0 im regl tarihim 4 kasim. Sizin ki ? Ama bu uygulamada 36+6 gorunuyor. Diger uygulamalarda ve ultrasonda 37+0.
Cansum1 Elfdrnncm 4 kasım benimde 37+0 m ama doktorum da bir gün önden söylüyor hep ama ben renklime göre hesap ediyorum :)
Ciara93 Cansum1 günde 3-5 adet tüketebilirsin hurmayı cnm 1-2 çay kaşığı kuru yaprağı sıcak suda 5 dakika dinlendirip süzüp içebilirsin :)
ZeynepKara Ciara93 meryem ana otunu amcam umreye gittiğinde getirmişti ama ahududu yaprağını hiç bi yerde bulamadım ya hatta aktar dedi bizde bulamıyoruz seni kandırırlar başka ot verirler dedi korktum açıkçası 🙄
Sblmrt Benimde 37+0 adet tarihim 3 kasım nasipse cuma günü sezaryan olcam☺️Heycan dorukta ogluşuma kavuşmama son 6 gün😍