Bsra_bhsi Kizlar ben Uludağ’a ikidir gidiyorum ama kim denk gelirse o ilgileniyor sabit bı doktor yok ilk gebeliğim yeni hamileyim sizlerden gidenler uzun zamandır farklı doktorlarda olsa memnun kalanlar var mı orada
Arzuaksumom Bsra_bhsi canım sen normal gebelik kontrolüne gidiyorsun doçent seçersen hep aynı kişiden randevu alabilirsin onlar da ücretli tabi
Bsra_bhsi Arzuaksumom İlk gebeliğim olduğu için hiç bilmiyorum valla giderken bile hep sağolsun kuzenimle gidiyorum
Arzuaksumom Bsra_bhsi farklı doktora gitmek seni endişelendirmesin riskli gebeliğin vs olsa onlar seni yönlendirir inanılmaz ilgililer ben doçente gidiyorum ve inanılmaz memnunum ben yaştan dolayı riskli gruptayım Pembe maviye gidiyorum ama orayı bırakıp sadece doçentle devam etmeyi düşünüyorum
Bsra_bhsi Arzuaksumom Çok sağolun yaaa bende iki kez gittim memnun kaldım ama doktorum kim denk gelirseymis o endiselendirmisti için rahatlamadi değil valla 🙏❤️