Ozgrrr prensesannesiiiiii yavaş yavaş alacam artık ama dışarda yürürken baya oynuyor ayaklarını koyuyor canım yanıyor nasıl gidip alacam bnde bilmiyorum
poyrazinannesi3547 Ozgrrr  bunları aldık canım öncedende bişeyler almştık şimdilk yeter en azından 3 ay kullanr
prensesannesiiiiii Ozgrrr yok benim hep ocak 15ten sonra hazırlıklı ol diyor bazı bebekler 37 38 falan geliyor ya 29 ocak son gözüküyor ama 40 olacak çünkü artık hayırlısı sağ salim gelsin miniklerimiz🥰😘
prensesannesiiiiii Hilal1995 amin bekleyen tüm anneler sağlıkla alsın evlatlarını kucağına inşallah ❤️🤲