Sdtcnts Kızlar 26 +4 teyim. Bu 2 gündür dehşet kalça ve sırt ağrım var. Erken değil mi? Bebek daha ufak yani. Ne tavsiye edersiniz?
Yamacin-Annesi Sdtcnts bendede oluyor zayıflıktan demişti doktorum bide vücut direnci düşük olduğu icin
Kusciviltisi Sdtcnts benimde 28 gibi başladı aynı ağırlar 30 da acile gittim hatta bi sıkıntı yokmuş. Karnın yukarısından başlayıp kasığa doğru giden ağrıdan kork dedi doktorum
Sdtcnts Yamacin-Annesi hım evet kansızlık var bende kan ilacı da kullanmama rağmen. Sizin kaçıncı haftanız? Hem ben kiloluyum o da olabilir mi
Yamacin-Annesi Sdtcnts vitamin verdi ve yatarken otururken sırtına yastik al demişti bide sirtini filan soguya verme dedi yastik baya fayda etti deneyin
Sdtcnts Yamacin-Annesi koltukta kullanıyorum aslında vitaminlerim de var. 5 ekimde randevum var bakalım ne diyecek
Yamacin-Annesi Sdtcnts uyurken uzanirkende sırtınıza koyun ben öyle yapmadimda geceleri agridan uyanıyorum